reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
stanislava pillerova

stanislava pillerova

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajné mladé dievča- kvapka v oceáne.Ale predsa som iná, pretože každý z nás je výnimočný a túto výnimočnosť hľadám v každom.Nie som dokonalá a ani k tomu nemám blízko,ale práve to si cením.Pretože dokonalosť je podľa mňa nudná. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Ráno po tom...alebo realita verzus heroický boj.

stanislava pillerova

Ráno po tom...alebo realita verzus heroický boj.

Ráno býva najhoršie. Teda aspoň pre mňa dnes áno. Po prebdetej, trošku alkoholom poznačenej noci plnej vtipných okamihov, aké môže priniesť len daná chvíľa, je pre mňa toto ráno fakt drastické. Aj keď množstvo alkoholu už z mojej krvi vyprchalo, hlava sa stále ozýva v bolestnom proteste.

  • 22. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 76x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu